Daar gaat ie dan! Eindelijk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mendy Kinderen - WaarBenJij.nu Daar gaat ie dan! Eindelijk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mendy Kinderen - WaarBenJij.nu

Daar gaat ie dan! Eindelijk

Blijf op de hoogte en volg Mendy

05 Oktober 2016 | Australië, Sydney

3 oktober 9.30uur. Eindelijk, daar gaan we dan!
Tante Christien kwam mij en ons mam ophalen, terwijl ons pap al in een rally zit. Wat heb ik er ontzettend veel zin in. Na een gezellig weekend met vrienden te hebben gehad kan mijn avontuur nu eindelijk gaan beginnen. Of zeg maar gerust "ons" avontuur. De eerste weken heb ik er een reismaatje bij gekregen. Joost van Mensvoort bedacht last minute dat het hem ook wel leuk leek om ff een kijkje in Australie te nemen. Gezellig dus!!
Om 11.15u gepakt en gezakt verzamelde we op Schiphol met de rest vd groep. Na wat uitleg vd organisatie en m'n 10.3kg backpack te hebben ingecheckt konden we met z'n 5e, ook Lotte was ons mee wezen uitzwaaien, nog even een drankje doen. Daarna nog ff beentjes strekken en zwaai zwaai, tot over 2maandjes met een dikke knuffel.
Spannend? Nee (nog niet)
Lang vliegen? Ja, dat wel.
11,5u naar Bangkok voor een tankstop en nog 3uurtjes door naar Taipei waar we een 10u tussenstop hebben. Ff naar ons daghotel voor een opfrissing en daarna de stad verkennen. We zijn er tenslotte toch...
Waarna we verder Roeide (zie het filmpje onderaan als link) voor onze laatste 9,5u naar Sydney!! Het verblijf waar we met onze groep de eerste 5 dagen opstarten om daarna op eigen houtje verder te kunnen backpacken. Waarheen? Nog niks vastgelegd, dat mag JOOSTweten ha ha.
Waarschijnlijk pakken we een binnenlandse vlucht naar Cairns om zo de oostkust naar beneden te reizen.
Dat geduld een schone zaak is en stilzitten voor gevorderde is, bewees het deze 2 dagen wel weer. Maaarrr.. het zal t zeker allemaal waard zijn!!
Aangekomen in Sydney op 5oktober om 11.15u stondt onze reisgids al te popelen om ons op te halen. Na een groepsfoto bij het welbekende opera house gaan we door naar ons hostel. Deze week vooral veel regeldingetjes, het verkennen vd omgeving en niet te vergeten de eerste surfles!

Ps. Nog 1dingetje wil ik jullie verklappen.... Wat is het hier mooi en wat schijnt t zonnetje lekker!!

• 05 Oktober 2016 - 08:30

Lia:

Hard geroeid nu al in Australie.!

• 05 Oktober 2016 - 09:26

Wally:

Beetje jaloers ben ik wel...
    Heel veel plezier nogmaals en geniet Down Under.
    Cairns is gaaf ( weet ik van familie daar hihi) nee zeg t verkeerd...Australië is gaaf !

• 05 Oktober 2016 - 09:35

Kim En Roy:

Hee Mendy en Joost!

Leuk om jullie verhaal te lezen! Klinkt goed zeg!

• 05 Oktober 2016 - 15:49

Joyce :

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen ! Dat wordt een gezellige boel , leuk ! Tot het volgende reisverslag! X

• 05 Oktober 2016 - 19:13

Kitty:

Ha Mendy, wat leuk om je reisverslagen te lezen. Zo kunnen we je toch blijven volgen. Het is in iedergeval goed begonnen. Ga lekker genieten!!

• 06 Oktober 2016 - 16:44

Lon:

hoi Mendy,
    Veel plezier, geniet van je reis !
    Leuk om je reisverslag te lezen !

• 08 Oktober 2016 - 23:32

Groeten Van Frans En Els:

Hoi Mendy,
    leuk om je reisverhaal te lezen.
    Geniet van het prachtige Sydney,
    en groeten ook aan Joost.
    Heel veel plezier.

• 10 Oktober 2016 - 13:07

Thijs En Karin:

Hoi Mendy,

Leuk om jouw reisverhaal te lezen. Ik ga jouw avonturen zeker volgen.
    Natuurlijk hebben we jou gisteren bij Crazy Piano ook gemist.
    Maar voor nu geniet van deze mooie periode in je leven en hopelijk zien we elkaar na de reis een keertje in het echt.
    Veel plezier en groetjes van Rob en Karlijn.