Het aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Mendy Kinderen - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Mendy Kinderen - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!!

Blijf op de hoogte en volg Mendy

17 September 2016 | Nederland, Oirschot

Het aftellen is begonnen!!

Over precies 2 weken en 2 dagen gaat mijn avontuur beginnen, 2 maandjes backpacken in Australië!! Het land waarbij je veel mooie verschillende highlights hebt, je overal backpackers tegen komt, waar ik 2maanden m'n backpacktas als m'n thuis zal beschouwen en het aller spannendste...waar je Engels moet gaan spreken. Dat wordt de grootste sensatie, maarrr met handen en voeten kom je ver, dus redden zal ik me zeker.

3 oktober vertrek ik met een groepsreis via Australian Backpackers vanuit Schiphol via Taipei (Taiwan) ,waar we een dagkamer hebben voor een tussentop van 10uur, daarna door naar Sydney. De stad waar ik de eerste 5 dagen verblijf met de groep. In deze dagen gaan we onze bankzaken, Australische telefoonnummer. etc. regelen en staat mijn eerste surfles geplant. Daarnaast ga ik dan verzinnen wat mijn volgende punt zal zijn om verder te reizen. Ik heb mijn reis zo min mogelijk, of zeg maar gerust bewust Niet, uitgestippeld. Dat het de oostkust gaat worden, zoals vele backpackers, daar ben ik wel over uit. Daar liggen de meeste highlights die ik wil gaan bezichtigen. Wordt vervolgt dus...

Op de terugweg heb ik een 3daags stedentripje Bangkok geboekt om de reis wat te breken en dan heb ik het daar ook weer eens gezien, aangezien we er toch ''langs'' komen. Mijn terugkomst datum staat nu op 26november geplant, maar alles kan nog gewijzigd worden met mijn openvliegticket. Zolang ik voor 5 december weer terug ben in Nederland, om dan weer mijn dagelijkse (werk)leven op te pakken.. ben ik deze 2 maanden zo vrij als een vogel.
Met mijn voorbereidingen ben ik volop bezig. Er is al veel geregeld zoals mijn visum, verzekeringen, internationaal rijbewijs etc. Nu nog gaan beperken wat er mee gaat of juist niet mee gaat in mijn backpack en dan ben ik er helemaal klaar voor!!

Jullie horen van me,
Groetjes Liefs Mendy

  • 17 September 2016 - 20:27

    Wim Van Baast:

    Veel succes en geniet ervan 2 maanden zijn zo voorbij

  • 17 September 2016 - 22:30

    Karin Van Den Schoor:

    Lieve Mendy heel veel succes en veel plezier tijdens jouw grote trip.
    Wat zul jij veel mooie dingen gaan zien en veel mensen gaan ontmoeten. Wij horen graag hoe het jou vergaat. Liefs Karin en Thijs

  • 17 September 2016 - 22:56

    Francien Van Krieken:

    Heel veel plezier Mendy,en over 2 maanden spreek je vloeiend Engels.

  • 18 September 2016 - 14:28

    Marianne Der Kinderen:

    Mendy, hopelijk ga je een mooie en leerzame tijd tegemoet. Geniet er van!!! Wij gaan je zeker volgen. Een hele levenservaring, waar je hopelijk nog lang van kunt nagenieten.

  • 18 September 2016 - 17:43

    Mam En Pap:

    Heel veel plezier meiske we gunnen het je zo!
    Ook weer blij als je terug bent natuurlijk! Met hopelijk vele en mooie ervaringen
    en natuurlijk ook een vloeiende taal ENGELS

  • 18 September 2016 - 17:44

    Adri:

    Hoi Mendy,
    Veel beleven en veel genieten!!
    En vooral gezond thuiskomen.

  • 18 September 2016 - 18:04

    Wally:

    G'day mate ,

  • 18 September 2016 - 18:09

    Wally:

    (Vorig berichtje niet helemaal geplaatst dus nog maar een keer

  • 18 September 2016 - 19:59

    Lia Van Kuringen:

    Heel veel plezier en geniet er van!!! Succes.

  • 18 September 2016 - 21:59

    Johan Van Gestel:

    hoi mendy
    heel veel plezier toegewenst, ik hoop dat je hier een mooie levenservaring opdoet.geniet ervan maar kijk goed uit. hoor wel van jullie pa hoe het je vergaat aan de andere kant van de wereldbol. En die taal no problemo als het er opaan komt snapt iedereen je. Veel succes

  • 19 September 2016 - 19:45

    Lia:

    Mandy, Geniet er van , en we volgen je natuurlijk ! Spannend !

  • 26 September 2016 - 22:31

    Ingrid Op T Hoog:

    Veel plezier en geniet ervan xx

  • 01 Oktober 2016 - 20:34

    Groeten Frans En Els Pijnenburg:

    Hoi Mendy, we zijn kei trots op jouw, je doet het toch maar.
    We wensen je heel veel plezier en gaan
    zeker je reisverhaal volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oirschot

Mendy

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 1109
Totaal aantal bezoekers 14811

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 26 November 2016

Australië

Landen bezocht: